Nytt gym

Hej trogna vänner. Ni som fortfarande har hoppet att jag ska göra come back i bloggvärlden.

Idag var tredje gången på mitt nya gym och första gången som jag var där utan min bror. Själv alltså.

Ni som har gymmet vet hur viktigt det är att man ser världsvan, ballt och biffig ut på gymmet för att de andra ska respektera dig.

Jag glider in i hoodie och shorts (lol), ställer mig lite nonchalant vid ett squat-rack och tänkte visa hur van jag är gymmiljön så jag ställer lite kaxigt frågan: "Kör ni här eller" till en kille och en tjej som egentligen rätt uppenbart kör där.

Samtidigt som dom börjar svara så börjar det låta i min mobil. Rätt högt. Det var mitt navigationssystem som började prata om vilken riktning jag skulle åka för att komma hem.

Jag ställde mig i ett hörn och väntade på att dom skulle bli klara och försökte se ut som att det var det inte alls var ovanligt i mitt liv att stå i hörn och vänta. Ensam och rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0