Blev intrevjuad

Hej följare. Ledsen att jag inte hört av mig på ett tag.

Var på gymmet för ett par dagar sen och jag körde en lite tyngre övning. Jag ser en kille och en tjej glida omkring i gymmet och försöker få intervjua folk om kosttillskott.

Dom frågar en kulturberikare som står en bit ifrån mig men jag ser att han går iväg utan att ge en intervju. När jag är klar med sista setet och just lägger ner stången kommer radioteamet upp till mig och sätter en mikrofon i fejset på mig och frågar om jag vill bli intervjuad.

Jättekul tycker jag eftersom jag har rätt bra koll och vettiga åsikter på ämnet men när jag väl får frågor ställda står jag bara och flåsar i mikrofonen jättemycket och länge innan jag svarar. Det kändes som att andfåddheten blev värre för att det var en intervju-situation.

Efter utförd intervju (var bara tre små frågor men oändligt långsamma flås-svar om typ proteinpulver osv) ser jag pensionsräddaren som tidigare inte ville bli intervjuad komma fram till teamet och säga "Proteinpulver??? ni kan intervjua mig då".

Jag önskar i efterhand att intervjun inte skett och jag önskar att dom väljer att inte använda just min intervju och jag önskar att ingen jag känner råkar höra den.

---

Ps. Är sjuk nuförtiden vilket är kung för man får skolka lagligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0