Spagetti-tal och bögdygn

Idag höll jag ett tal i skolan på en sisådär 6 minuter. Jag blir rätt nervös när jag ska tala inför folk så det har varit några veckors ångest inför själva anförandet.

När jag väl var på plats så fanns det en talarstol som man kunde stå vid. Jag tänkte att det var perfekt att ha något att lägga stolpmanuset på och att man kunde hålla i det för att känna lite mer trygghet.

Det som hände var att den var super-ranglig och att mina nervo-darrningar projecerades in i talarstolen och hela skiten svajade. HURRA SÅ KUL!!

Efter talet belönade jag mig med chips och sen råkade jag sova jättemycket. Jag vaknade vid 02 och har spenderat natten på gymmet eftersom jag är en atlet med en perfekt kropp för fysisk aktivitet (under allt fett alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0