Kost och näring från mitt PERspektiv

Igår skulle jag till Olle för att hjälpa honom med ett skolarbete. Jag skulle handla på vägen och han bad min köpa en pepsi åt honom. Jag åker till Coop Haga och köper 2 pepsi max och 1 marabou choklad 100g. När jag väl är i kassan tänker jag "å nej, nu får ju jag bara en pepsi och olle en pepsi. jag måste ju ha fler (jag köper 2 till mig själv varje gång jag handlar)". 
 
Efterosm jag då inte kan handla på samma affär igen (då skulle kassörskorna tycka att jag var sopig) åker jag till Willys och köper 2 pepsi max och 300g chips.
 
 
Det här resulterar i att att jag igår äter mina chips till frukost klockan 18:00 och chokladen äter jag klockan 19 och sen äter jag inget mer. BRA LIV PER!!! Chipsen var inge goda heller....
 
Jo, idag vaknade jag av att jag mådde illa vilket jag brukar göra när jag äter dålig kost.
 
HEHE \(~o~)/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0