Im back

Goda nyheter! Jag är tillbaka! Fokus kommer vara på de konstiga saker jag gör i mitt liv.

Jag kan börja med att meddela att jag numera kallar mig själv sakletare. Våran är en guldgruva för oss sakletare och man kan hitta jättemycket nu när snön har smält. Min fokus ligger dock på hårband. Jag går alltså och plockar upp smutsiga hårband från gatan. Superspännande betéende!!

Jag har fyra stycken just nu tror jag.
Det bästa med hårband är att man kan fantisera om vilka människor som dom tillhört förr. Tex har jag ett svart hårband som jag låtsas ha tillhört Michael (engelskt uttal). Michael är en 80-tals-rockare med långt hår och tajta denims.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0