Hur man gör när man är rolig

Hej, igår skulle jag dra ett skämt. Skämtet var baserat på att en tjej sa något om att ett 12 veckor gammalt foster kunde man göra vad man vill med (det var väl relaterat till abortlagen eller nått).

Då tänkte jag säga att om man säger att ett foster är tolv veckor, är den då 9 månader när den föds och alltså tre månader efter födsel fyller den 1 år.

Skämtet gick lite såhär: "Så du säger att man ska fira barnets födelsedag efter 3 månader?". Ingen i rummet fattar nått. Jag fortsätter: För alltså.. om den är 12 veckor.. så... Fattar ni? "Nä..." -Nä, vi kanske skiter i det säger jag och det började spruta spagetti ur fickorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0