Nästan bra dag

Efter att ha sovit konstigt (typ 3 timmar?) följde jag med Malin på lite tapetshopping. När vi hade klarat av tre olika affärer utan att jag gjort nått pinigt hamnade vi till slut på Beijers.

Malin gick och leta någon som kunde leta oss men då såg jag en snubbe komma gående så jag fick hans uppmärksamhet och nästa steg var att få Malins (jag visste inte vad hon vill ha hjälp med).

Det skiljde kanske 4 meter mellan malin och mig och när jag försökte få henne att komma stog hon bara och stirrade på mig. Efter ett tag sa killen: (tror jag. Fick en black out). Ni kanske borde fråga nån som jobbade här.

Jag löste den här situationen på mitt gamla vanliga vis; att bara stirra och le nervöst på honom i 5-10 sekunder och sen gå. (Det kändes så iaf. Minns inte exakt vad som hände pga ovan nämnda black out)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0