Viktigt meddelande

Efter att ha gjort ett pålitligt personlighetstest på det-här-vahettere-nu-igen-internetet så har jag fått redan på att jag är en INTJ.

http://en.wikipedia.org/wiki/INTJ <-- Där kan ni läsa om ni vill bli min vän (få tips på hur man gör mig nöjd)

Det viktigaste med det här är att på wiki står det "Keirsey referred to INTJs as Masterminds" och "INTJs are one of the rarest of the sixteen personality types, and account for about 1–4% of the population". Detta gör att jag känner mig speciell och viktig.

Jag är alltså en mastermind precis som vi alla misstänkt

Tack för visat intresse och oroa er inte. Jag kommer inte förändras av den här livsförändrande upptäckten utan jag är samma vanliga (egentligen speciell och mastermind) kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0