Statusuppdatering

Hej gänget. Jag vill bara berätta att jag lever. Det är mycket tid i ensamhet just nu. Jag ber om eran förståelse för min dedikation till pokern. Vem vet, kanske vi kan ses igen. På någon annan plats i en annan tid. Tills dess låter jag ödet välja väg åt mig.

Jag klarar mig nog... Oroa er inte för mig och min hälsa... Jag är van....

forever_alone_161726522

Jo förresten har jag slut på pepsi också.... Fuck my life.

Mina blogginlägg blir mer och mer diffusa. Jag tror fan jag börjar bli galen.

Här, en bild så ni inte glömmer hur jag ser ut.

Om ni ser en avsaknad av mänsklighet i blicken så kan jag meddela att det är standard nuförtiden. Ingen fara. Aja, måste gå och diska, väggmänniskorna börjar tappa tålamodet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0