Gränsen mellan dum i huvet och allvetare

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg
Favoritgodis: Surt som fan. Sådär surt att tungan går sönder
Är det nåt du absolut inte äter: Jag undviker allt från havet.
Kläder just nu: Kalsonger och shorts
Musik just nu: KoRn
Vad sa du senast: Adjö
Sommarplaner: Ha pengar samt tycka om livet
Fisk eller badkruka: Fisk.
Saft eller alkohol: Pepsi MAXxX
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Sommarnattsväder
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Cigg, tändare och en mobiltelefon
Spelar du nåt instrument: Är bra på guitar hero
Morgon- eller nattmänniska: Både och. Jag gillar natten och jag gillar tidiga morgnar. Allt mellan det kan jag skippa
Sparare eller slösare: Oftast slösare
Bästa film: Donnie Darko
Tror på liv på andra planeter: ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: På sätt och vis
Har du några homosexuella vänner: Nä. Dom är mest förvirrade
Tror du på mirakel: Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej. Jag är en trångsynt idiot. Eller... Jag har ju alltid rätt.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Exakt 2
Bio eller promenad: Bio med sällskap, promenad i ensamhet
Är du kittlig: Nej, jag är snygg
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Vattuman
Rädd för insekter? Ja
Äckligaste insekten: Allt med för långa ben. Detta inkluderar hästar och älgar
Största svaghet: Har många. Min hjärna funkar inte som den ska alla gånger
Det här är jag bra på: Få saker gjort när jag bestämt mig för det. Bemästra det jag är intresserad av.
Bästa bok? Vet inte. När änglar dör har alltid varit en ball bok men annars ligger Harry Potter nära hjärtat av ren nostalgi
Vad vill du jobba som? Något jag trivs med som inte känns meningslöst
Chips, morötter eller godis? Chirre
Pizza eller hamburgare? Kebab
Skriver du dagbok? Skriver självbiografi och diverse dumheter
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Beror på hur jag mår. Rent och fint är alltid bäst men det är inte alla gånger jag orkar bry mig
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tveksamt
Vilken hand håller du gaffeln i ? Beror på vad som ska ätas
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga? Ja. Önskar jag hade talang
Anser du att du är stark? Jag
Brukar du sola? Nä, förstår inte meningen.
Röker du? 60% av året
Snusar du? 40% av året
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Både te och kaffe funkar men det är inget som dricks särskilt ofta
Har du en besatthet? Mängder. Jag blir besatt av det mesta

Usla frågor. Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0