Gårdagslek

Denny fyllde år igår. Det firades med
  • Shots och drinkar
  • Hamburgare och chips
  • Per Denny och Sanna i bar överkropp (Sanna som fånig tjej hade BH)
  • Serenad från Per till Denny
  • En Sanna som står i Dennys trappuppgång medan jag och Denny är ute och åker bil
  • Shottävling där vi bettar på vem som vinner i UFC-matcher, där jag redan sett alla matcher och vet vilka som vinner
  • Diverse träning med hantlar (fortfarande bar överkropp)
  • Cigarrer
  • Formatering av Dennys dator som gick åt helvete
  • Denny och Per som går ut runt 03 på natten för att springa, jogga och promenera
  • Vi rörde oss till musik
  • Mitt superroliga bus där jag gömmer massor av Dennys kläder i ett skåp han är för kort för att nå upp till
  • Övernattning med väckning av grävskopa utanför fönstret

Bilder kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0