Shoppingspree

Hej team. Det är Per.

Idag var det dags att försöka få tag i några nya outfits så jag släpade med Mi till BIRSTA CITY och gick lös.
Jag tänkte att det skulle vara lättare att visa upp kledurna om ni fick en form av klippdocka av mig istället för att jag klädda på mig allt och tog massa kort.

Så jag tog massa kort och fotoshoppade i nån timme och här är resultatet. DET KANSKE ÄR LITE TRÅKIGT ATT BILDERNA ÄR SÅ USLA SÅ MAN INTE FATTAR VAFAN SAKERNA FÖRESTÄLLER MEN DU FÅR VÄL HELT ENKELT KOMMA HEM TILL MEJ SÅ SKA JAG FAAN MANNIKÄNGA SKITEN UR DOM SÅ DU BLIR NÖJD OM DET SKA VARA EN SÅN JÄVLA BIG DEAL.
Dö.



Mycket nöje!
Ps. jag har större paket än sådär. Bilden är tagen ur dålig vinkel DSDS

Kommentarer
Postat av: Malla

Haha. jättekul att sitta och pyssla med ju.

2012-03-01 @ 12:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0