Per 25 jordsnurr Nilsson

"Det bästa med facebook är när man fyller år och får låtsas att man har fler vänner än vad man egentligen har" - Per Nilsson.

Idag fyller jag 25år. Då tänker jag såhär: Vad har jag gjort under mina 25 år? Första tanken är att jag inte åstadkommit ett jota men när man tänker efter har jag faktiskt lyckats med några saker. Lyckas = vara en av de bästa i världen.

Lite synd bara att sakerna jag lyckats med inte har någon som helst betydelse för mitt resterande liv hur långt eller kort det nu kommer bli.

---

Blev uppvaktad av mitt entourage idag och de hade med sig marängswiss http://www.facebook.com/groups/285707152133/ så det blev självklart en succe.

Nu väntar finkäk på resturang med familjen. Oh lawd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0