Dagens höjdpunkter

Hittade Die Antwoords nya album Ten$ion på spotify
Fick pengar, tankade bilen och köpte mat och glömde en deodorant på affären
Fick motorstopp
Fyllde på luft i däcken med en buggad luftpåfyllare som var tvungen att fyllas på 8 gånger för att få i luft i 4 däck
Städade (dvs plocka undan 3 tallrikar oh lägga några kalsonger i tvättkorgen samt dammsuga i 30 sekunder)
Malin överraskade med att aktivera sitt facebook-konto igen
Vunnit många inköp på poker
Försökt hjälpa en oteknisk kvinna med datorproblem via fb-chatt. Jag blev less och gav upp.

Imorrn ska jag skjutsa farsan till tågstationen jättetidigt. Det ser jag inte fram emot.

Tänkte att det är dags att jag gjorde ett "dagens outfit"-inlägg så here we go!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev jättekul Per!

2012-02-08 @ 16:22:19
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0