Sorg och lycka

Jag är rätt deppig nu. Livet känns rätt ovärt när man vid 24 års ålder inte lyckas göra nånting rätt och har misslyckats med det mesta.

Fick en ljusglimt idag. Jag skrev ett matteprov i måndags som jag tyckte gick åt helvete men idag när jag utvärderade med min handledare hade jag fått VG+ och han tyckte direkt att jag borde tenta av kursen, fortsätta mot matte D/E och sen fysik och sen studera nån form av el-energi-nånting-nånting på universitet, få jobb direkt och tjäna mycket pengar.
Känns lite som att man går händelserna i förväg men det känns väldigt skönt att få höra att man gjort nått bra.
Samma sak i engelskan och svenskan där läraren tyckte att jag skulle tenta av det direkt. Att gå till skolan för mej är att få hora till mej beröm.

Jaja, förhoppningsvis överlever jag veckan ut

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Per, du som är så bra <3 <3 <3

2011-09-29 @ 10:42:00
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0