Höstjävel

Hösten är här och till hösten kommer såklart en jävla massa bekymmer och dumheter.
Först gick ett matteprov dåligt, sen var jag tvungen att hantera dumma support-bögar som gör allt för att förstöra mitt liv, speciellt när dom knappt kan engelska.
Sen har vi ju CSN-problemet; jag pluggade 20 poäng för lite för att klassas som 100% studerande och jag fick inte det högre studiemedlet för då skulle man ha varit inskriven och sökt jobb innan man började skolan.
Så hela 2000kr i månaden blev det. Till det har vi ju förstås mina utgifter på ca 25000 kr nästa två månader och min inkomst på -9000 den här månaden och mitt saldo ligger på 200kr.
Till detta drar jag ner på nikotinet också och då blir jag mer lättirriterad och allt suger.
Idag är det svårt att hålla humöret uppe

Fan ta hösten.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hösten äger. Livet suger. Get use to it biatcch. Peace out!

2011-09-28 @ 11:45:39
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0