Ny affärsidé

Hej beundrare, det är jag.

Igår var jag på navet (fråga inte varför) på nattetid och i min ensamhet rökte jag en delicious cigg när jag ser en full grabb fråga nån stackars kvinna en bit ifrån mej om hon hade cigg till övers. Jag såg att han glåmade på mej och min cigarett och jag visste att jag skulle bli hans nästa mål. Snabbtänkt som jag är insåg jag att det här var ett gyllene tillfälle att tjäna pengar. Det finns inga bättre mål för hustling än fulla människor som vill ha cigg.

Jag såg honom närma sej och när han var ca en meter ifrån mej och just skulle öppna munnen så valde jag att visa att jag skulle styra situationen så jag avbröt honom och sa med självsäker ton: "Hur mycket betalar du?" varpå han med sin spritandedräkt sa "hur mycket vill du ha för tre cigg?". Detta var ett tydligt tecken på svaghet och desperation och jag, utan att riktigt hinna tänka efter sa "20 spänn". Borde sagt 25 eller 30 känner jag nu i efterhand. Han godkände dealen, stack ner handen i sin ficka, fick upp några mynt, tappade hälften, snubblade omkring ett tag och försökte få upp dem igen och sa med äkta fylleglädje (ni vet, så där att man inte bryr sej om hur mycket man just betalat för tre cigg, man är bara överlycklig att få röka på fyllan) att jag nog fick lite mer än 20 spänn.

Han irrade iväg och jag tittade på mynten och såg att jag fått 41kr. 3 cigg 41 spänn. Ska fan börja stå på navet med en bunt löscigg och hustla alla röksugna fulla ungar på helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0