Heldag hos Larsson/Fahlen

Ja sås.
Efter lite skola drog jag till mina "speciella vänner"; Olle och Erika. Där blev det till en början det vanliga. NHL, Olle som försöker visa nått nytt datorspel som jag inte är intresserad av att se, Erika och Olle som småbråkar om allt onödigt dom kan komma på och allt detta medan jag konstant vräker ur mej opassande kommentarer som i min hjärna är roliga. Jo förresten så ingick självklart och att jag tar på min bror konstant. Gärna i fejjan då jag vet att han hatar det. Hemskt roligt.

Hur som helst så blev det superskoj senare då nån föreslog att vi skulle marängschwizhca så vi drog och köpte nå jevust med marängscahquish-material och kvällen blev en succe.

Jag åt så jävla mycket den dagen. Frukost, pizzalunch, middag, grönsaker+dipp och marängoruzhiws. Gissa om jag sket mycket idag? DET GJORDE JAG.

<-- kanske inte den mest vältagna bilden på mej men jag man ser min lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0