Halloween-2011

Var lite party igår men i ärlighetens namn var det inte så jävla kul. Förutom sista timmen ungefär.
För var vi @ Dennys party-mansion i p-vik. Cammis och company var som vanligt rätt tråkiga och inte mycket hände där. Efteråt drog vi på AllstarZ där det var tråkigt. Fjudas/Linus var rätt full och kom och skrämde slag på mitt sällskap.

Just när jag fått nog och bestämde mej för att gå hem kom Davvelito och Lill-Ludde. Självklart blev allt jätteroligt när Ludde börjar härja på. Skrattade non stop åt ekorrsdjuret (jag menar Ludfisk, jag menar LudWig).

Jo förresten så var det ett tjej-gäng som skickade fram en stackare som skulle ragga på mej och hon såg så osäker ut att jag drog på mitt super-trevliga snäll-per-fejs och låtsades vara genuint intresserad av hennes prat i 5 minuter eller så. Det avslutades med en klassisk "Du! ...Ska... Ska vi sluta prata nu?" varpå hon såg ledsen ut och gick iväg medan jag fick skuldkänslor.




Chrille var präst. Det var många coola kostymer. Själv var jag outklädd, tråkig som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0