Dagar

Träffade Malla igår över en klassisk lyxshake (jordgubbsmak). Vi pratade mest om hur tjock hon är och jag tror jag talar för båda när jag säger att det var ett bra samtalsämne. Hon är snäll hon.

Idag ställde jag klockan på 07. Det enda jag vet är att jag vaknade 07:55 och skolan började 08:15. Matte. Jag har gjort samma misstag typ 22 gånger nu. Att gå på mattelektion nyvaken utan att äta frukost. Jag vet inte varför jag gjorde det idag heller. Det hade varit bättre att stanna hemma och låtsasplugga i 5 minuter innan jag börjar slösurfa mej igenom resten av dan.

Jag var på skolan i 40 minuter, insåg hur tråkigt det var och åkte hem. Varför ska jag behöva ha dåligt samvete? Det ger mej inget att plugga i skolan, det är bara i vägen. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0