Detaljerat om två fester

I fredags i skåneland drog vi iväg till en fest ute i skogen. Festen var i ett rätt stort hus som ägdes av en kvinna runt 50-snåret. Hon var så jävla rolig och efterbliven på samma gång. Värsta Peter-pan-tant. Hennes bästa vän var typ 22 och hon berättade att hon hade bott i en garderob hos en av hennes kompisar (en ung kille 20-25 år). Hon arbetade visst som mattelärare. Hur som helst så började kvällen sådär jättejobbigt när det är jag, 24 år, från sundsvall + 15 människor som alla var runt 30. Hade värsta domedagstankarna om hur den där kvällen skulle gå men det tog nog inte mer än en halvtimme innan jag var igång. Fett kul kväll. Jag fick gå lös med min dryghet till allt och alla.

Fest nr1 får 7.5/10.

Dagen efter var det ännu en fest av nått slag långt ute i skogen. Väl där inser jag snabbt att det skulle bli jobbigt. Det var som alla var gamla kompisar och väldigt tajta + Per 24 år. Även här var alla 30+. Första timmarna var jobbiga. Jag fick väl ur mej sammanlagt 4 ord och det blev mest att jag satt och såg trött utan medan jag lyssnade på fulla skåningar prata om deras forna glansdagar. De sista timmarna släppte det upp och blev helt okej men i början ville jag bara dö. Alla var trevliga och så, men det var inte rätt crowd för att jag skulle kunna gå lös på dom.

Det var rätt roligt på vägen hem när Martin fick se taxichafförskan som han tydligen däckat hos helgen innan. What are the odds.

Fest nr2 får 1/10. första timmarns 5.5/10 sista timmarna och 3/10 för kvällen i helhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0