Dagens

Hej vänner, idag runt tre på eftermiddagen var det dags för frukost. Lördagsfrukost alltså. Du gissade rätt: Chips å dipp. Så jag tog min skruttbil och började köra mot Willy:s när en ful gammal blå bil kör ut på vägen typ 30 meter framför mej, som körde i 70km/h. Jag fick såklart panikbromsa och blev en aning upprörd. Men detta var inte slutet på den blå fittbilens vansinnesfärd utan istället valde han att köra resten av sträckan i 25 km/h. Ursinnig var jag nu. Men det som fick mej att gå från arg till gapskrattandes var när faanskapet blinkade när vägen böjde sej. Det var alltså inte en korsning han blinkade i utan vägen svängde till höger och blåbilens förare blinkade för kung och fosterkön.

Det var en gubbe och en tant i bilen förresten. Gatans skräck nr1: gamlingar.

Här kommer bilder från Kristianstad



Sista bilden kallas UFO-bilden. I verkligheten var det taxin som var på väg att hämta oss i kolsvart mörker med helljus på. Fett arkiv-x:igt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0