Dagen med stort N

Hade nationella prov i engelska idag. Jag vann ena delen (blev klar först) men andra gick lite sämre. Kom hem efter engelskan med lite livskris-ångest-trötthet så jag gjorde som jag alltid gör när jag mår lite dåligt; sov. DET SKULLE JAG INTE HA GJORT! Jag drömde en sån jobbig dröm. Jag var på gamla sporthallen och badade med Chrille och Denny i drömmen. Jag simmade ett par längder medan de andra hade gått till kiosken och det var inte förän jag var på väg ur poolen som jag insåg att jag fortfarande hade strumpor och mössa på mig. Pinigt värre! Extra jobbigt blev det när jag skulle in till duschen och såg att det satt tre grabbar i min ålder i omklädningsrummet. För att undvika pinsamheten beslutade jag mig för att avväpna dem med ett spontant "TJENA! JAG HAR STRUMPOR PÅ MIG!". Det var fortfarande pinsamt.... Sen drömde jag att nån snubbe snott/lånat min kontorsstol + att jag åt riskakor med ostsmak.

Mår fortfarande dåligt över det här. Tror jag måste sova bort det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0