Dagar som gått

I fredags var de tre vännerna och jag på Tandoori och käkade tillsammans en sista gång innan Sanna drar iväg till Indien i en månad. Denny ska dit om nån vecka han med för den delen.

Igår körde jag, Olle och Erika Julmustprovning. Lite konstigt eftersom jag själv inte är sådär jätteförtjust i must men det är väl drickbart.

Vi köpte några olika varianter:


Vi hann dricka 3 av de 5 vi köpt innan det blev för mycket. Blev kräkmätt av allt mustdrickande och pizzan vi klämt nån timme innan. Det slutade med att jag gjorde den klassiska "ta av sig tröjan för att inte känna sig lika mätt". Så där låg jag. På golvet i min brors lägenhet och stönade. En höjdpunkt på dagen helt enkelt.

Förresten så var det som vanligt massa gymnastik, nypande och brottning mest hela tiden.


Och idag följde jag med samma par till julskyltningen. Förstår inte varför. Så meningslöst. Visserligen är det kul att få gå och reta Erika och irritera Olle nån timme men den hade jag kunnat göra inomhus istället.
Ja just det. Det finns numera snö:


Silverbilen som kommer är dessutom Ollebolles. Sjukt att den kom med på mitt randomkort på snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0