Stördjävelkatt

Såg i dag att min katt satt och äcklade sej på hallgolvet. Jag tänkte att han skulle spy så jag fick idén att plocka fram mobilen så jag kunde filma min katt spy (Ja, i eran värld låter det kanske konstigt men i min låter det som en skitbra idé)

Istället för att spy hoppar han helt plötsligt rakt upp i luften och springer runt överjävlaallt och rakt in i väggar osv. Helt jävla hysteriskt roligt.
Sen dess (ca 10 timmar sen) har han knappt vågat gått på golvet, han är rädd för mej och han är rädd i princip allt.

Höll nästan på att glömma. Han blev så rädd att han bajsade under soffan (hurra för mej).

Min slutsats är att han hade ätit på nått kryp som sen levde i halsen på kissen. Jag är glad att jag fick uppleva det.


Hej dÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0