Morsdag

Yo dawgs

Idag var det tacomiddag hos bror på schemat och tacos är såklart något en man med min vikt ser fram emot.
Som vanligt när jag har middag inplanerad så skiter jag i att äta något på hela dagen så jag ska kunna proppa i mej så mycket go-mat jag bara kan (jag får färre och färre middagsinbjudningar nu när folk märkt att jag är så dyr i mat att ha på besök).

Så jag vrålade tacos och jag vrålade efterrätt bestående av jordgubbar, smält vit choklad, grädde och glass (det var nått mer också men det var nån sån där läbbig frukt som ingen kan namnet på. Mangos kanske).

Allt som allt en bra dag.

Eftersom jag inte skrivit på ett tag kanske jag ska summera lite små highlights från veckan.

Vän-kväll med Malin, Lillen och Denny där vi spelade det där jävla tecken (kortspel där man spelar i par och har hemliga tecken) som såklart var ett dåligt spel där slumpen avgjorde. Jag fuskade en del också men inte fan vann vi för det.
Senare på kvällen gjorde vi en klassisk avslutning på kvällen genom en max-drive in med två twistar.
1. Vi beställde, körde fram, ångrade oss, körde tillbaka och beställde annat.
2. Vi åt maten i bilen. Det var ett nytt fenomen för mej. Visst, jag har käkat hamburgare i bilen förr men det verkar som att det är normalt för vissa.... Inte för mej.

--

Den regnigaste dagen på året fick jag för mej att gå och fixa nya linser så jag flängde omkring på stan i tjocktröje och jeans och blev bloet. Linserna jag hade förut fick jag ont i hjärnan av. De nya verkar bättre. g.g.

Det var min summering av veckan. Två händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0