McGyver och nachos

Hejsan mamma och pappa

Igår var en händelserik dag. Efter ett tag vid datorn åkte jag och köpte nachos. Sen kom jag hem och åt dom.

Kom att tänka på ett pretty awesome minne.
Det var när jag fortfarande bodde i haga hos min päron som jag och Chrille spelade nån form av kortspel på balkongen. Efter ett tag blåste ett av korten ner på balkongen under oss, det var en lägenhet som användes av nån privat tandläkare som inte hade öppet på söndagar så efter lite funderande så kom vi på idén att fiska upp kortet McGyver style.
En elsladd, ett fiskespö och lite eltejp senare så stog vi där. Chrille var den som pushade mest för idén medan jag mest stog och skrattade åt hans orealistiska chans att få upp kortet men 5 sekunder senare hade han på nått jävla vänster lyckats fått upp kortet och succen var ett faktum.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0