Hängkväll 2007-style

Jag och påven drog till Dennyboi igår och kikade på eurovision.
Jag har aldrig blivit så glad för något jag brytt mej så lite om förut men när dom till slut sa att sverige gått vidare så blev det ett glädjevrål och maxmats-firande (lyxshake inkluderad)

Crille som i sin vanliga alfa-hane-stil ville visa sin bil för Denny fick för sej att göra mitt liv lite sämre genom att köra 240km/h i en kurva på motorvägen. Jag kände att det förmodligen var mina sista sekunder i livet.... But i survived...

Idag blev det lunch + systemetbesök med Denny så förhoppningsvis blir det laserfylla imorrn så man kan vara odräglig på min super saiyan-nivå.

Jag avslutar med att säga att jag har bajsat 3 gånger idag och tack vare detta tvingades jag köpa nytt toapapper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0