Fredag. Funnen skatt

Igår hittade jag ett kreditkort som jag glömt att jag hade. Har nu gjort lite research och insett att jag hade 3500 spänn på mitt hemliga bankkonto i Schweiz (ja, jag är seriös) och det är pengar som kommer lägligt.

Spelade 45 minuter poker idag och förlorade runt tio papp. Besviken som jag var gick jag och bajsade.
Lite senare kom Chrille och hälsade på och med hans moraliska stöd vann jag tillbaka varenda öre och lite till! Hurra för mej med andra ord.

Jag har tänkt skriva en bok på ämnet bantning framöver eftersom jag är något av en expert på ämnet.
När  jag väger tvåsiffrigt kommer jag dela med mej av mina bantningsmetoder här på bloggen så stay tuned. Bara nått kilo kvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0