Försök att blogga nr6

Hej beundrare och vänner

En längre tid nu har jag känt att något saknats i mitt liv. Ett sug efter något och jag har inte kunnat sätta fingret på det.... Tills nu. Jag vill bli bloggprinsessa.
För att bli bloggprinsessa har jag skapat en lista på saker man måste göra
-Blogga
-Gå omkring och tänka "nu måste jag ha en bild till bloggen, undra vad jag ska fota" och sen fota något onödigt
-Skaffa mer än 2 läsare
-Skriva om något som faktiskt har nån relavans till omvärlden
-Göra blogginläggen kortare eftersom standardläsaren inte klarar av att läsa 2 minuter i streck.


Så istället för ett långt inlägg kommer det vara 5 kortare och bilder att titta på för det är också något pöbeln gillar
Nästa blogginlägg kommer inom 15 min. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0