Detta har hänt

Dags för en snabb sammanfattning av senaste tidens frånvaro.

Jag har småspelat poker fram och tillbaka
I Mars hade jag inte spelat så mycket som jag hade hoppats på så de sista ~ 55 timmarna av månaden fick jag för mej att spela 30 timmar poker som ett roligt projekt.

Efter några dugliga första timmar fick jag uppleva den värsta downswing jag någonsin fått olyckan att uppleva inom poker (+undermedveten tilt de sista par timmarna tippar jag på) och 2 timmar innan jag fyllt månadskvoten hade jag förlorat ca 6000€.
Detta hade inte alls varit så jobbigt om det hänt för ett eller två år sen då jag faktiskt hade gott om pengar utan istället hade jag nu ca 5000€ kvar i livet och det var en rätt tärd natt.

Dagen efter när jag vaknade och insåg hur jävla illa läget var fick jag nya överaskningar med posten. Först och främst fick jag deklarationspapper och jag insåg att jag skulle skatta 10.000kr och dessutom en räkning på 4.500kr så nu hade jag alltså ca 3500€ som hela min förmögenhet (roligare var det när man kunde säga att man hade en halv mille på kontot).
Detta kan ha varit en av dom sämre dagarna i mitt liv tror jag faktiskt.

Men nån dag senare fick jag rake back och jag var uppe i ca 6000€ så jag fick lite andrum och allt var inte lika akut.

I april spelade jag ca 3 timmar och plussade 500€. Jag är och var jävligt rädd för att spela efter dom där katastrofdygnen jag hade i mars.

Så här har ni mej. Fulsnygg och lika hopplös som vanligt. Funderar på om jag ska börja bry mej om nått så jag kanske överlever månaden ut. Återkommer med svar


Graf över årets framgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0