Still standing tall

Krogen igår. Tråkigt. Uteservering igår. Kul.
Idag vaknade jag 07 och fick 3 timmars stadig sömn och i vanlig ordning vaknar man fortfarande full. Perfekt start på dagen.

Jo förresten. Jag fick parkeringsböter idag. För er som är trogna vänner så vet ni att jag aldrig betalat för att parkera i mitt liv och fram tills nu har jag varit untouchable eller "above the law" som många kallat mej och nu tror ni såklart att jag inte  är det längre... MEN ICKE! För såhär var det: Det var faktiskt Denny som körde min bil till parkeringen och dessutom därifrån. Så egentligen fick Denny böter och inte jag (även om jag måste betala men det hör inte till saken).
Med andra ord överlistade jag lapplisorna ännu en gång.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0