Per - The mastermind

Kände att det var dags att skriva ner min favorithistoria i text.
Det hände när jag var runt 6 kanske.
Jag kom hem från skola/dagis och var jättebajsnödig så jag rusade in på toaletten, satt mej ner och klämde ut en korv. Ett par sekunder senare insåg jag att jag glömt fälla upp toalocket så jag funderade lite raskt hur jag skulle lösa situationen.
Lösningen var enkel, jag fällde helt enkelt upp toalocket mot toaryggen lite snyggt så bajset hamnade mellan... Lite som häftmassa.
Jag gick därifrån nöjd med min plan och tänkte inte mer på det tills lite senare när min pappa upptäckt bajset och frågade vem som gjort det (min bror eller jag). Jag förnekade det såklart stenhårt och jag är säker på att jag kom undan med dådet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0