Osannolik dag

Vaknar runt 12 och solen skiner. Dags för äventyr tänkte jag då och gick och bajsade.

Käkade frukost på MAX med Davve idag. Lyxshake till frulle är så jävla overkill egentligen men man kör på rutin.

Lite senare drog jag och min bror till herr morfar AKA Stig Larsson och började renovera en flaggstång i hettan. Vi var klara med fas 1 runt klockan 20:00. Kanske måste vi tillbaka och måla lite mer på skiten imorrn

Efter att ha varit utanför min lägenhet såhär länge brukar jag vanligtvis ge upp men idag fick jag för mej att jag skulle följa med ut i skogshelvetet med mina idiotkompisar som tycker friluftsliv är nått man sysslar med.
Blev upphämtat av Denny och vi körde ut i skogen på nå jävla u-lands-vägar och började söka efter nån jävla klippa dom skulle klättra på.
Vem fan klättrar år 2011 liksom???
Mi och Denny traskade på medan jag och sanna flåsade omkring ca 20 meter bakom dom. Det jobbiga var egentligen inte det fysiska utan det jobbiga var de 300.000.000 myggdjur som anföll oss konstant. DJURJÄVLAR nu är jag biten över hela jävla kroppen.
Hur som helst insåg nog våra klättervänner också hur jävla usel idén var så bi begav oss mot bilen igen. Vid det här laget fick jag smaka på några vindruvor och vips så var jag på gott humör igen.

Vi fick för oss att åka till Norra berget av nån anledning så vi gled iväg och åter igen skulle vi traska omkring i skog och mark men den här gången var jag efter mitt vindruverus på lite bättre humör och kvällen slutade helt okej.

Jag har fan svettats non-stop idag. Från att jag vaknade och bajsade (ja, jag svettas när jag bajsar) tills att jag kom hem helt utmattad och nog fan skulle jag styrketräna lite så fort jag kom innanför dörren.

Avslutar med att säga att jag idag har tagit årets mest behövda dusch. Det är iofs inga problem, jag luktar ju aldrig svett ändå tack vare mina übergener).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0