Ondndsnag

Var ner på stan och handlade nya linser idag (drog några superroliga skämt till kassörskan och jag tror hon vill ha mej).
När jag väl skulle sätta in linserna insåg jag att jag fått två linser i varje förpackning dvs 4 sammanlagt (2+2 alltså).
Detta är helt sjukt och för mej är det ofattbart. Jag funderar på att göra någon rolig t-shirt design på ämnet.

Sanna kom förbi och hängde en strut idag. Vi glodde på film och hon tvingade mej att visa henne en hand poker. Sagt och gjort kostade hon mej idag 500kr. Inget ovanligt direkt men ibland vore det roligt med billiga kompisar.

Tror jag ska återuppta bantningen tills jag väger tvåsiffrigt (0.2kg kvar) så för att slippa banta har jag idag kört på taktiken att äta skitlite och sen vara hungrig resten av dagen. Får hoppas på tvåsiffrigt imorrn annar lär jag väl inte äta då heller.

Förresten tror jag att jag har fått aids eller cancer eller nått. Det enda jag proppar in i kroppen är chips, snabbmat och öl och går ändå ner i vikt (förlåt alla som suger på att gå ner i vikt).


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Vill ha fler pinsamheter att avslöja: finns inga gränser när de gäller frågor

nu är det dags för 100 % ärlighet! Be mig berätta vad som helst, du kan till o med vara anonym om så önskas - privatare dessto roligare!



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-16 @ 02:10:19
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0