Midsommar 2011 bitch

Började efter ett par timmars fördröjning (ovanligt Denny) hemma hos mej med Jag, Denny, Sanna, Mi, Tobias och nån jävel vid namn Sara.
Per Nilsson införde mobil-banlysning som höll 30 sekunder sen blev det smartphone-party + adhd-Per.

Efter att vi blivit någolunda runda under fossingarna traskade vi iväg till Dennys rikemanshus i Sundsvalls Danderyd aka Petersvik. Vägen var lång och fylld med uppförsbackar så jag gick som vanligt och gapade om att jag aldrig gått så långt i hela mitt liv.
Utmattad och svettig kom vi fram till partajjet där ett gäng nördar stod utan tröja och ett tag trodde jag att vi hamnat i Timrå.

Sammanfattning:
Nån tjej trodde jag var bög.
Jag drog på mej en fotbollsskada på benet så idag har jag vrålont.
Jag drog på mej nån skada i nån ryggmuskel så idag har jag vrålont.
Malin och Patte kom förbi en sväng med Pattes bror och nån snubbe som såg ut att heta Reine.
Patte hittade en glaskula av något slag som han trodde var en studsboll så han kastade den i golvet relativt hårt.
Vi badade jacuzzi. 5 pers i en jacuzzi gjord för två. Hemskt många kroppar i omlopp alltså.
Bastade i typ 20 sekunder.
Spelade pingis i typ 2 minuter.
Åt korv med bröd.
Sprang omkring i blöta kläder hela kvällen.
Denny tappade bort cigg, tändare, sprit och förståndet.

Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0