Lennart Nilsson 85 år.

Ja, du läste rätt. Min farfar fyllde 85 och han firades ute i stugan på alnö. Fläskmycke vrålmat plus diverse semesteraktiviteter (frisbee, boccia, krocket och lite annat).

Nedmonterade halva bilen och fixade hastighetsmätaren så nu kan jag äntligen se hur snabbt jag kör igen. Förut har den slutat fungera efter 42km/h och börjat först efter ca 80 så jag har kört i blindo 43-79km/h ett bra tag. Enda nackdelen med pillandet är att nu kommer ett klickande ljud från hastighetsmätaren konstant så nu måste väl den skiten lösas också.

Skulle se fotboll men somnade i soffan efter en timme eller så, vaknade runt tolv på natten och åt en popcornmiddag.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0