Jag är, därför finns jag

Alkokväll i fredags med fina människor och Tobbe.
På lördagen var jag hos Denny för ovanlighetens skull. Det enda intressanta som hände var att jag fick gå en walk of shame förbi pizza city när vi skulle äta på divan som ligger vägg i vägg. Som ni alla vet är jag och Denny stammisar på pizza city så det blev väldigt pinsamt när en av pizzabagarna satt och stirrade på mej när jag gick förbi.

Idag fick jag inte vara med Denny så jag åkte på IKEA med Brolle och Erikon. IKEA är fan helvetet på jorden. Speciellt när snubben i kassan  är praktikant och inte fattar nånting. Det hela slutade med att jag fick stå och högläsa siffror från ett presentkort 4 gånger (han lyckades slå in fel siffror de första 3 gångerna) innan det till slut lyckades. Stunden senare insåg vi att han hade slagit in samma vara 3 gånger så vi betalade 200kr för mycket.
Praktikanthuvve.

Nu blire ostbågar och en återvändo till mitt gamla jag framför datorn.
God natt så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0