Tråkig pokerdag

Måste få ventilera

Spelade en stund mitt på dagen och det började i katastrof. 6 förlorade inköp på en timme. 1 av inköpen var mitt eget fel, resten var otur.
Jag kämpade på ett bra tag och slutade till slut 40+. Enorm lättnad...

Nu lirade jag lite mer på kvällskvisten och hur gick det? Jo, jag förlorade 7.5 inköp där 7.5 inköp var otur och den här gången orkade jag inte kämpa tillbaka skiten. Jag förlorade varenda all-in.
Det första jag gjorde var att förlora 2st KK vs AK. Efter det förlorade jag 2st AK vs KK. Sen 2st KK vs AA och till sist förlorade jag 3 coin flips.
Enda anledningen att jag inte är mer back är att jag är så jävla bra på poker.

Tur att jag lirar på så låg nivå annars hade det här kunnat blivit en dyr dag. Oavsett är de 4 timmar jag spelat idag på min top5 värsta downswing-timmar någonsin.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0