Neger

Har bara chillat ett par dagar. Sol nå jevus och episk evighets-svettningar.
Igår hände en rolig sak. En full Sanna ville komma och dela på en cigg. Hon var utanför mej så jag gick ner till parkeringen och skulle möta henne.
Jag stod där och väntade runt 10 minuter medan jag försökte ringa henne och se vart hon tagit vägen.
Efter ett bra tag ringer hon och frågar varför jag tar sån lång tid på mej. Då hade fulljäveln satt sej utanför huset ovanför mitt och pratat i telefonen (var upptaget när jag ringde henne).
Snyggt.

Var en sväng på Birsta med kryckmongot Chrille. Birsta är fan Sundsvalls Auswitch. Speciellt med 25 gradig svetta (svett och hetta blandat).
Det avrundades dock med thai-käk på uteservering så jag är nöjd över dagen fram tills.....

....Att det återigen är det nån jävla negerdownswing som spökar och jag lyckades bräcka rekordet jag satte för några dagar sen. 8 inköp blev det denna gång sen började pokerklienten krascha och jag blev arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0