Kanotäventyr 2011 bitches

Efter mycket fram och tillbakande i planeringen blev jag i slutändan tvingad att följa med och paddla kanot trots alla regnprognoser.

Jag kommer hänvisa till något jag kallar "Per går utanför dörren problem" eller PGUDP.

PGUDP nr1: Kvällen innan färden skulle jag i vanlig ordning köra lite hantlar och just den här dagen gjorde jag nått bugg med ryggen så det drog till en aning. Tänkte inte mer på det men när vi väl skulle börja bära kanoterna fick jag jätteont.

PGUDP nr2: När Per (och kanotens andre pilot) ska paddla kanot i tre dar så tar man sej inte tid att lära sej styra faanskapet utan istället sicksackar man över hela jävla ån.

PGUDP nr3: Jag tyckte det var skittråkigt att packa allting jättenoga så när vi skulle paddla sista biten till en liten ö där vi skulle slå upp tältet så packade inte jag ner mitt i anti-regn-påsar utan jag slängde i skiten i kanoten bara. Resultat: Årets fetaste jävla regnhelvete drar in och gör att i princip all min packning och alla mina kläder blir dyngsura.

För att sammanfatta äventyret så var det faktiskt jävligt nice första timmarna innan tsunamin kom. Efter det småregnade det förevigt och vi var tvugna att ge upp.




På sista bilden försökte jag blanda in allt coolt jag kunde hitta samtidigt. Notera knivslidan (HAHA JAG SKREV SLIDA) i fickan och att jag håller kniven åt fel håll.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0