Skolrelaterat

Är nu klar med Matte A. Fick ett godkänt. Idiotlärare som inte fattar att jag är den bästa elev dom haft på år och dar' liksom.

Kollade på TV-serien Kjell5000 som handlar om komikern Kjell Eriksson (ni vet den där jättetråkiga fittan man hatar och önskar död?). Serien går ut på att han ska träffa sina 5000 fejsbook-fans och i första avsnittet var han i Sundsvall. Den första person han träffar var en snubbe jag ser varje gång jag är på komvux. Han är jättestor och ser ut som en typisk alnö-bo. SJUKT SAMMANTRÄFFANDE VA? Det var i princip som att jag blev känd

Kommentarer
Postat av: Malla

Har en matte B bok om du e intresserad asså

2011-12-13 @ 08:54:26
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0