Kurser avklarade

Tänkte att ni beundrare ville veta hur skolan gick och svaret är att jag bet ihop och gjorde klar engelskan och därmed är alla kurser avklarade.

Matte A: G
Engelska B: VG
Svenska A: VG

Hade utan problem kunnat få högre betyg i alla kurser men det kändes meningslöst att anstränga sig. Ni förstår säkert.

Får se vad jag ska göra framöver

---

Jo, jag bokade tvättid tills idag då jag var inne på sista kalsongerna (standard att vänta så länga som möjligt). Idag när jag plockat ihop tvätten och gick ner i tvättstugan och låste upp dörren till tvättisen så möttes jag av en förvånad tant. Datumvisaren på min klocka gick visst en dag fel så jag hade visst bokat tvättid igår.

Inget annat att göra än att köpa nya kallingar... (Nej, jag kan inte tvätta för hand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0