Kristus födelsedag fast ändå inte

Hjesnansa

Jag tror jag kan ha fått en ny superkraft. Att överföra tankar och eller läsa tankar.

Bevis 1: En halvtimme innan vi skulle öppna paket nämde jag att jag inte hade någon nyckel till stugan. Jag fick en nyckel till stugan i ett paket (LOL?)

Bevis 2: När mina päron frågade om jag önskade mig något innan jul så sa jag nej. Sista 5 dagarna innan jul kom jag på att jag faktiskt önskade mig acrylfärger och tillbehör men nämde det aldrig till dom. Jag fick acrylfärger och tillbehör.

Jag är ett med kosmos.

---

Jag har börjat småmåla lite och inser att det inte alls blir som jag vill. Det är ju kukjobbigt att måla på duk. Fibrerna i duken fuckar ju upp penseldragen. Vem kom på det här systemet egentligen?

Nu ska jag bajsa och sen ska jag nog sova igen. Hje åd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0