Jul och tacos - Ett samspel

Gårdagen. Pre jul. Fredag. Kalla det vad ni vill men faktum är att det var en väldigt speciell dag. En speciell dag för att vi fick tag på en fin hatt.

Det var runt 19 som jag, Denny och Chrille åkte till CG (city gross för er ocoola) för att handla allt som behövs för en tacofredag (shoutout till Sjöbergs). Vid tacohyllan fick jag syn på en sombrero som CG hade lagt högst upp som dekoration. Jag nämnde att vi kanske borde köpa den men Chrille kom på en bättre idé. Han sa till Denny-kun att om Denny-kun tog på sig hatten, gick ut förbi kassörskan och sa "Hola seniorita" så skulle han få hundra spänn. Det tog typ 2 sekunder innan Denny var övertygad om hur bra planen var och nog fan utförde han uppdraget.


Denny med hundralappen i handen. Chrille tog det här fotot medan jag skämdes och svettades en bit bort


För Chrille handlade kvällen mest om manskroppar. Han spenderade ca 30% av tiden med att prata om, eller titta på sina egna muskler, och resterande tid handlade om att kommentera kroppen på huvudrollsinnehavaren i filmen vi såg.


Jag var glad.

Vi bestämde oss att hatten inte tillhörde Denny utan hela gruppen så vi ska försöka ha delad hattid nu. 2 dagar i taget får man ha den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0