Godismakare

Hejsan. Var som vanligt hos mina enda kompisar (min bror och hans tjej) igår. Tragiskt, jag vet. Hur som helst så skulle vi göra julkarras hela kvällen. Det tog typ 45 minuter sen var vi klara och godisarna blev ingen succé heller. Med brist på annat att göra så började vi laga mat. Matlagnigen fördelades såhär: Per ansvarade över klyftpotatisen, Olle över bea-såsen och Erikon fick steka köttet. Resultatet: Bean ballade ur och blev dålig, köttet var en aning segt och för rått och klyftpärorna blev delicious. Jag är superbra på att hantera potatis.

I vanlig ordning spenderade jag 90% av tiden där med att irritera Erikon eller Ollon. Dom gillar det tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0