Fittväder och annat

De senaste två dagarna har jag börjat fundera på varför min mobil laddas så dåligt. Efter att ha laddat den hela natten var den fortfarande på 10% batteri. Jag tog tag i saken och började undersöka. Resultaten är skrämmande


Här ligger den. Oladdad och jävlig

Jag dyker in behind the scenes för att försöka lista ut vart problemet är

Jag har åter igen lyckats slå mitt eget rekord i dumhet. Tjarrå.

Vädret idag är jättetråkigt. Det var så tråkigt att jag fick klättra ut på passagerarsidan av bilen för att inte behöva gå ut i en enorm vattenpöl. En sak det här vädret har fått mig att inse är att det kanske vore en idé att äga mer än ett par skor... Eller alternativt så kanske man kan äga ett par skor som tål vatten iaf

Kommentarer
Postat av: Bro'

Jag sitter här på min kammare ensam och känner glädjens värme i bröstet när jag ser missen med sladden. heaheahea.



Skaru spela hockey o dricka nån öl imorrn med oss? Du kan säkert få skjuts dit o hem av Erika som jag planerat ska skjutsa mej.

2011-12-09 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0