C'est la aperitif deu brie au Paris

Dagar har gått och jag har levt i kalsongläge ett tag nu. När livet går åt helvete brukar jag hitta på roliga uppdrag för att komma vidare. Den här gången blev det att sluta röka, sluta knarka pepsi och sluta med onödiga utgifter i allmänhet. Detta får mej att må ännu sämre. Nedbrytet psyke + abstinens blir jätteroligt men jag trivs med det. Hur som helst överlevde jag de värsta dagarna och har unnat mig både cigg och cola sen dess. Life goes on

Har bara nästa vecka kvar i skolan. Ska läsa en bok och skriva nån uppgift tills onsdag så är jag klar sen. Känns skönt. Sen blir det väl antagligen till att göra högskoleprovet vid nästa tillfälle.

Aja, kalsongläget och misären fortsätter. Nu blir det party med ett glas vatten.......

Ps. Gratta Malin E: http://mallaballa.blogg.se som fyller år idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0