Till mina sanna vänner

Till er som har föjlt min blogg ett tag så vet ni att jag i mars körde ett pokermarathon som gick åt helvete.
Ni vet också att dagen efter avslutat marathon fick jag deklarationspapper som sa att jag skulle betala 10 papp.

Nu har jag kört ett till marathon som blev dyrt och dagen efter fick jag själva räkningen.

Seriös timing....... Hur som helst har jag till november att betala så det är lugnt.

Mamma Ann Britt var snäll och bjöd mej på ett par jeans igår så nu har jag jeans som nästan passar för första gången på några månader

Kommentarer
Postat av: Malla

Trist!

2011-08-31 @ 10:17:06
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: En gammal vän

Det är kanske det här du behöver, Gammal vän. Pengar är inte allt och innan du hittar meningen med livet måste du finna någon som du kan binda dig amoröst till. Någon som förstår dig. Någon som du vaknar bredvid på morgonen, fast du vaknar inte egentligen. Du har inte sovit, du har bara beundrat din kärlek hela natten.



MVH



Gammalen vän

2011-09-02 @ 12:49:23
Postat av: Per

Djupt. Så djupt...

2011-09-02 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0