Till Chrille

Ska dra ett riktigt inlägg om Lördagen med stort L i Dennys party mansion.

Efter att jag varit lite småtrött och bakis så blev jag övertalad av Chrille och Denny att följa med på fest i Petersvik.
Jag var sjukt opeppad egentligen men vafan, man måste ju ta tillfället i akt att få hänga med sina vänner tänkte jag.

Kvällen började med en perfekt timad taxi-entré kordinerad av Chrille och utförd till perfektion av mej. Sekunden jag anlände till vägen stod taxin vid mina fötter. Odds på det?

Vi kom dit, såg Robin i vanlig ordning ensam vid något dans-spel till PS3 ochj tänkte att det här ser sjukt lamt ut.
Ute på verandan var det lite mer folk och vi satte ribban högt direkt med alfa-hane-prat.

Vi började spela något ölspel som lite snyggt började med att jag fick dela ut en uppgift till vem som helst vid bordet.
Lätt som en plätt tänkte jag och beordrade Denny att ge sin broth Kenneth en lap-dance och i äkta Denny-party-mode gjorde han det utan att tveka och på den nivån fortsatte kvällen.
Denny du är så jävla kung.

Resten av ölspelet handlade i princip om att supa ner Kenneth vilket var kul för alla... Inklusive Kenneth antar jag.


Här är Chrille när han är som snyggast.

Lite senare började Denny lägga några moves på en ung dam på festen och snäll som jag är tänkte jag låta dom prata i fred så jag undvek att gå dit.
Ett litet tag senare var det ett lite större gäng där ute tillsammans med Denny och kvinnan och jag ville såklart inte missa något skojigt så jag gick ut jag med.
3 minuter senare satt damen i mitt knä och jag hade gjort en klassisk Per-cock-block. Förlåt Denny!


Glad Per.

Var fetnajs stämning kvällen igenom och den avslutades helt simpelt med att alla åkte hem efter några fist-bumps.

Kommentarer
Postat av: crille

hje! ska försöka skicka prispall bilder från minigolfen, men då jag ej besitter fAcebOok eller msn eller något annat "koll på andra" internet fluga så dras jag av tanken att det kan bli lite svårt.

Tack för sammandragningen av lördagskvällen =) crille

2011-08-15 @ 01:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0